Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Booogi | użytkownik

imię i nazwisko poprostu Bogi adresWrocław zarejestrowany03.04.2008 @17:46:49 ostatnio na stronie09.09.2016 @19:54:35
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://fotobogi.wix.com/bogi
digarty89 komentarze1872 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Yerbas    10.06.2008 @22:37:47
dzięki za komentarz
_______
....
~tancereczka15    10.06.2008 @22:26:04
taaa :D:D:D? serio serio ;>?
~Alkens    10.06.2008 @22:21:52
o ja.
Tylko palców nie wyginać;D
~tancereczka15    10.06.2008 @22:19:06
hmmm...... hmm... Ty i Twoja nieobecność?
ach tak... no kurcze... to dlatego chodzilam caly czas smutna i płacząca xD
~Ravena13    10.06.2008 @22:17:15
ojej dzękuje a tyrobisz świetne zdjęcia pozdrawiam
_______
"Nie przejmuj się porażkami! Przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz!"
~Ravena13    10.06.2008 @22:10:49
fajnie
_______
"Nie przejmuj się porażkami! Przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz!"
~Ravena13    10.06.2008 @22:06:53
dziękuje będę ćwiczyć
_______
"Nie przejmuj się porażkami! Przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz!"
~klusek17    10.06.2008 @21:30:35
Dzięki za komentarz
~tancereczka15    09.06.2008 @20:51:05
dziękuje ;]
~crazycrystal    09.06.2008 @20:27:45
czas najwyższy
~barnaba200    28.05.2008 @18:18:43
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~Mariet    16.04.2008 @11:55:33
;D
~Hipek    13.04.2008 @18:25:34
1 dig. i koniec?
_______
Jak sie ma 10 klatek na filmie, to sie człowiek dłuuuugo zastanowi zanim naciśnie migawkę i żadne tam 8kl/s . Tu trzeba z głową. http://hipek.art.pl/
~Hipek    08.04.2008 @18:02:24
no, no.

Pozwodzenia życzę :D
_______
Jak sie ma 10 klatek na filmie, to sie człowiek dłuuuugo zastanowi zanim naciśnie migawkę i żadne tam 8kl/s . Tu trzeba z głową. http://hipek.art.pl/
Poprzednia strona 1 ... 13 14 15 16
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt